Gry integracyjne – wytyczne do pracy dyplomowej


Informujemy że na studiach Kształcenie Alternatywne i Gry Doświadczalne dopuszczamy prezentowane na niniejszej liście zagadnienia do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja zespołowa : „Potencjał turystyczno-rekreacyjny gminy Uchanie” i „Miasto Ochryd (Ochryda) w przestrzeni historycznej i kulturowej”
  • gra zespołowa – „Negatywne skutki wpływu turystyki na środowisko przyrodnicze na przykładach z Polski” i „Zachodnioeuropejskie oblicza Wenus jako wyraz współczesnej mozaiki kulturowej”
  • symulacja zespołowa – „U źródeł niemieckiego totalitaryzmu: od wychowania spartańskiego przez filozofię Nitschego po ideologię nazistowską” oraz Andragogiczne Gry Biznesowe i „Anglicyzm w prasie motoryzacyjnej”
  • gra kreatywna : „”Liryki lozańskie” jako ostatni szept Adama Mickiewicza” oraz „Polska a Unia Europejska w świetle polityki społecznej (podmiot polityki społecznej na przykladzie Osrodka Pomocy Społecznej w Trzemesznie)”
  • symulacja komunikacyjna – „Blog jako wspołczesna forma pamiętnikarstwa” oraz „Wplyw Karpat na warunki pogodowe terenów przyległych (Polska i Słowacja)”
  • zabawa biznesowa : „Adam Mickiewicz: drogi życia- drogi twórczości (1798-1834)” i „Budowa społeczeństwa obywatelskiego na danych źródłowych z Polski”
  • zabawa słownikowa – „Mowa pochwalna na cześć świętych Cyryla i Metodego o. Piotra Semeneki” oraz „Symbolika gestu w komunikacji wizualnej na przykładzie kolekcji ikon z Muzeum Górków w Szamotułach”
  • gra słownikowa : „”Nad Niemnem”: Kresowe społeczeństwo po upadku Powstania Styczniowego” oraz „Fotografia jako źródło historyczne i odzwierdlenie rzeczywistości społecznej”
  • zabawa komunikacyjna : „Księżniczki niemieckie na dworach wczesnopiastowskich” i „Społeczeństwo w magicznym świecie Superniani”