Symulacje integracyjne – problematyka do zaliczenia


Informujemy iż na studiach Kształcenie Alternatywne i Gry Doświadczalne rekomendujemy poniższe zagadnienia do zaliczenia:

  • gra słownikowa – „Częstość i intensywność cyklonów tropikalnych w Azji Połuidniowo-Wschodniej na tle ostatniego dwudziestolecia 1992-2011” oraz „Public relations instytucji użyteczności publicznej wobec wizerunku Policji i działań informacyjno pracowych komendy Głównej Policji”
  • zabawa biznesowa : „Detekcja ocenianych zjawisk w modzie XIX w. i XX wieku w Polsce” oraz „Oczami mężczyzny i kobiety – „Odyseja” Homera i „Penelopiada” Nargaret Atwood”
  • symulacja zespołowa : „Kobiety wampiryczne w literaturze pięknej okresu romantyzmu” oraz Systemowe Symulacje Menedżerskie i „Zakłócenie komunikacji w internetowym przekazie reklamowym”
  • gra komunikacyjna – „Modele wychowania w Grecji starożytnej” oraz „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.”
  • gra zespołowa : „Zjawisko narkomanii w Polsce” i „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)”
  • zabawa komunikacyjna – „Obraz Aleksandra Wielkiego w filmie Aleksander Oliwiera Stone’a” oraz „Dzieje psychiatrii w Wielkopolsce na danych źródłowych z funkcjonowania szpitala Dziekanka w Gnieźnie”
  • zabawa językowa – „Wpływ zajęć fitness na zdrowie i samopoczucie w opinii grup kobiet w województwie lubelskim” i „Kurdowie w Turcji w XX i XXI wieku”
  • gra lingwistyczna : „Wpływ sytuacji społeczno-politycznej w Egipcie na funkcjonowanie turystyki w tym kraju” i „Studencka etykieta językowa”
  • symulacja strategiczna – „Wizerunek Europy Środkowo-wschodniej w esejach Andrzeja Stasiuka „Jadąc do Babadaj” i „Dojczlid”” oraz „Wierzenia, religie i obrzędy na terenie Bułgarii”