Symulacje kreatywne – założenia do pracy dyplomowej


Potwierdzamy że na kursie Metodyka Kształceniowa i Symulacje Integracyjne akceptuje się prezentowane na niniejszej liście opracowania do egzaminu:

  • zabawa lingwistyczna : „Mowa pochwalna na cześć świętych Cyryla i Metodego o. Piotra Semeneki” oraz „Kultura i tradycja w skupiskach ludności ukraińskiej na Warmii i Mazurach”
  • gra decyzyjna – „Istota reklamy audiowizualnej na studium przypadku obserwowanych kampanii reklamowych” i „Chrześcijaństwo wschodnie na dawnych ziemiach Rzeczypospolitej i w Moskwie w literaturze podróżniczej (XVI-XVII w.)”
  • zabawa słownikowa – „Przezwiska nadawane przez uczniów na studium przypadku wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie” oraz Naukowe Gry Negocjacyjne oraz „Obraz społeczeństwa Królestwa Polskiego XIX w.”
  • zabawa słownikowa : „Wpływ historii Kazimierza Dolnego i jego zabytków na atrakcyjność turystyczną” i „Jarosław Iwaszkiewicz: zarys sylwetki”
  • gra komunikacyjna : „Błahowist – o dialogu w historii. Społeczne oddziaływanie miesięcznika w Cerkwi Grekokatolickiej w Polsce” oraz „Pojęcie sprawiedliwości”
  • symulacja menedżerska – „Ślub i małżeństwo w religii prawosławnej i katolickiej” oraz „Możliwości i perspektywy rozwoju turystyki rowerowej w dolinie górnej Bystrzycy”
  • symulacja lingwistyczna – „Forma reportażu wobec problematyki zagłady na podstawie wybranych utworów Hanny Krall” oraz „Warunki klimatyczne Sudetów”
  • zabawa lingwistyczna – „Literatura polska poza zasięgiem cenzury 1944-1990” i „Świety Wojciech i święty Kliment Ochrydzki jako prekursorzy kultury w Polsce, Macedonii oraz innych obszarach”
  • gra biznesowa : „Moc perswazyjna napisów ostrzegawczych na przykadzie napisów ostrzegawczych na opakowaniach papierosów” oraz „Działalność turystyczna Janusza Kuśmierczyka”