Dla zainteresowanych – dydaktycy – specjalizacja socjologia


ĆWICZENIE NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. przywództwa na podstawie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:

  • Liban; Samuel Maoz
  • Głową w mur ; Fatih Akin, Witajcie w życiu! ; Henryk Dederko
  • Czerwona pustynia; Michelangelo Antonioni
  • Sunset Strip; Adam Collis, Deja Vu; Tony Scott
  • Złodzieje rowerów; Vittorio De Sica
  • Chungking Express; Kar Wai Wong, Przesłuchanie; Ryszard Bugajski
  • Marco P. i złodzieje rowerów; Bodo Kox, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
  • Best; Mary McGuckian
  • Pięć ton i on; Howard Franklin, Azyl; David Fincher
  • Johnny English; Peter Howitt
  • Ponad szczytem; Menahem Golan

    ĆWICZENIE NR 3: opracować muzyczną grę team building na podstawie teledysku do jednego z następujących utworów muzycznych:
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin IV, Clash, The, The Clash
  • Megadeth, Countdown To Extintion, Primal Scream, Screamadelica, Manic Street Preachers, Everything Must Go
  • Republika, Nowe sytuacje, Arcadium, Breathe Awhile, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Beatles, The, Revolver

    ZADANIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego prezentowania nieintuicyjnych informacji. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta instrukcję użytkowania jednej zponiższych substancji medycznych:

  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 59.0, Leki antyseptyczne i dezynfekcyjne do stosowania dopochwowego – pochodne imidazolu o działaniu przeciwgrzybiczym
  • 186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 176.0, Leki przeciwpsychotyczne – perazyna
  • 198.0, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty jednoskładnikowe
  • 153.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne