ĆWICZENIE NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. przywództwa na podstawie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Liban; Samuel Maoz
Głową w mur ; Fatih Akin, Witajcie w życiu! ; Henryk Dederko
Czerwona pustynia; Michelangelo Antonioni
Sunset Strip; Adam Collis, Deja Vu; Tony Scott
Złodzieje rowerów; Vittorio De Sica
Chungking Express; Kar Wai Wong, Przesłuchanie; Ryszard Bugajski
Marco P. i złodzieje rowerów; Bodo Kox, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Best; Mary McGuckian
Pięć ton i on; Howard Franklin, Azyl; David Fincher
Johnny English; Peter Howitt
Ponad szczytem; Menahem Golan
ĆWICZENIE NR 3: opracować muzyczną grę team building na podstawie teledysku do jednego z następujących utworów muzycznych:
Led Zeppelin, Led Zeppelin IV, Clash, The, The Clash
Megadeth, Countdown To Extintion, Primal Scream, Screamadelica, Manic Street Preachers, Everything Must Go
Republika, Nowe sytuacje, Arcadium, Breathe Awhile, Sting, …Nothing Like The Sun
Beatles, The, Revolver
ZADANIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego prezentowania nieintuicyjnych informacji. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta instrukcję użytkowania jednej zponiższych substancji medycznych:
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
59.0, Leki antyseptyczne i dezynfekcyjne do stosowania dopochwowego – pochodne imidazolu o działaniu przeciwgrzybiczym
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
176.0, Leki przeciwpsychotyczne – perazyna
198.0, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty jednoskładnikowe
153.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne