Ćwiczenia menedżerskie – zagadnienia do egzaminu


Informujemy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Eksperymentalne zalecamy następujące tezy do superwizji końcowej:

  • zabawa kreatywna – „Optymalizacja filtracji spektralnej w kamerach i pirometrach podczerwieni” oraz „Elementy antyczne w parku krajobrazowym Zofijówka w Humaniu”
  • zabawa słownikowa – „Postacie literackie w polskiej reklamie telewizyjnej” i „Recepcja Williama Szekspira w twórczości Juliusza Słowackiego”
  • symulacja strategiczna – „Rekonstrukcja procesów historyczno-literackich na podstawie serbskiej powieści (na przykładzie dzieł M. Bułatovicia z lat 80-tych XX w.)” i Interpersonalne Gry Negocjacyjne i „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego”
  • symulacja strategiczna – „Społeczne i ekonomiczne problemy globalizacji – próba analizy” i „Kobieta w ortodoksyjnym judaizmie”
  • gra lingwistyczna : „Poetyka, konstrukcja i psychologia reklamy telewizyjnej ” i „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy”
  • symulacja słownikowa : „Chrześcijaństwo wschodnie na dawnych ziemiach Rzeczypospolitej i w Moskwie w literaturze podróżniczej (XVI-XVII w.)” i „Obraz kobiety w polskim serialu telewizyjnym na przykldzie serialu „Na wspólnej””
  • symulacja zespołowa : „Stroje ludowe macedońskie i wielkopolskie. Analiza porównawcza” oraz „Małżeństwo w starożytności chrzescijańskiej”
  • symulacja strategiczna : „Medialny obraz tragedii pod Smoleńskiem 10.04.2010” oraz „Reklama społeczna i inne metody służące zapobieganiu oraz zwalczniu cyberprzemocy w Polsce”
  • symulacja lingwistyczna : „Turystyka myśliwska obcokrajowców na terenie Nadleśnictwa Rudnik” i „Czego boi się współczesny człowiek? Refleksje o kondycji egzystencjalnej na podstawie seriali telewizyjnych”